A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kedden délután megerősítette, hogy nem sokkal a tizenegyes kanyar előtt lehet majd aktiválni az előzést elősegítő rendszert a hétvégi futamnak helyet adó Török Nagydíjon.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kedden délután megerősítette, hogy nem sokkal a tizenegyes kanyar előtt lehet majd aktiválni az előzést elősegítő rendszert a hétvégi futamnak helyet adó Török Nagydíjon.
Ez pedig azt is jelenti, hogy a gyors jobbos kanyarban aktív állapotban lehet a hátsó szárny, ami a tizenkettes kanyar fékzónájának kezdetén deaktiválódik.
A detektáló pontot az FIA a kilences kanyar fékzónája előtt helyezte el.
Érdekes megjegyezni, hogy a DRS (légellenállást csökkentő rendszer) zóna éppen azon a szekción van, ahol a tavalyi évben a Red Bull duója, Mark Webber és Sebastian Vettel összeütközött.