Az időmérős üzemmódra fókuszál a Honda - F1VILÁG.HU

Az időmérős üzemmódra fókuszál a Honda

HIRDETÉS
További motorfejlesztést terve a 2019-es szezonra a Honda – a japán gyártó célja az időmérős teljesítmény növelése azok után, hogy Ausztriában a Red Bull partnereként megszerezte első Forma-1-es futamgyőzelmét a hibrid érában.
SPIELBERG, AUSTRIA - JUNE 29: Max Verstappen of the Netherlands driving the (33) Aston Martin Red Bull Racing RB15 leaves the garage during qualifying for the F1 Grand Prix of Austria at Red Bull Ring on June 29, 2019 in Spielberg, Austria. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool  // AP-1ZSYBYMZW1W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //

A Honda az idei évben lépett szövetségre a Red Bull Racinggel, Max Verstappen pedig az Osztrák Nagydíjon elsőként szelte át a célvonalat.

Verstappen a 2. helyről rajtolt, ám a startot követően a 8. helyre csúszott vissza – innen tudott végül felkapaszkodni az 1. pozícióba.

A Honda F1-es technikai igazgatója, Tanabi Tojoharu elárulta, tovább dolgoznak V6-os erőforrásukon, a legfőbb cél pedig az, hogy időmérős üzemmódjukon javítsanak. A szakember mindazonáltal elismerte, a versenyteljesítményen is javítani kell még.

„Olyan keményen próbáljuk használni a motorunkat, amennyire csak tudjuk. Nem könnyű azonnal jobbá tenni” – mondta Tanabi.

„De folytatjuk a fejlesztés, talán a következő specifikációval, vagy fejlesztéssel még erősebb lesz. De nem a következő versenyen.”

A Honda a Francia Nagydíjon vetette be idei harmadik motorspecifikációját – főleg a belső égésű motoron, illetve a turbón igyekeztek javítani, a teljesítménynövekedés mellett pedig a megbízhatóságra is igyekeztek hangsúlyt fektetni.

Arra a kérdésre, hogy a Honda hátránya nagyobb-e az időmérőkön, mint a versenyeken a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, Tanabi így felelt: „Igen, nagyobb lemaradást látunk az időmérőkön a többiekhez képest. A versenyeken is még hátrányban vagyunk, de nem annyira, mint az időmérőkön.”

„Ez pedig azt jelenti, hogy a következő lépéssel az időmérős üzemmóddal kell felzárkóznunk, de ez nem könnyű.”

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Az időmérős üzemmódra fókuszál a Honda
Ekkor lesz az F1-es Las Vegas-i Nagydíj időmérője
Leclerc-t tartják a legesélyesebbnek a pole-ra, te megtetted már a téteket? (x)
A Ferrari-főnök szerint furcsa, hogy most rúgták ki az F1-es versenyigazgatót

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!