A Red Bull kénytelen módosítani autója orrkúpján már a hétvégi Monacói Nagydíjra, miután az FIA tisztázta a szabályokat és bezárta azt a kiskaput, mely lehetőséget adott arra, hogy az energiaital-gyárosok az orr-kamerát trükkös módon az orrkúp belsejében helyezzék el.
A Red Bull kénytelen módosítani autója orrkúpján már a hétvégi Monacói Nagydíjra, miután az FIA tisztázta a szabályokat és bezárta azt a kiskaput, mely lehetőséget adott arra, hogy az energiaital-gyárosok az orr-kamerát trükkös módon az orrkúp belsejében helyezzék el.
Szinte azonnal feltűnt a kíváncsiskodó szemeknek, hogy az RB10-es modell orr-kamerája a többi csapatétól eltérően nem egy külső rögzítődobozban, hanem az orrkúp belsejében van elhelyezve, mellyel minimális aerodinamikai előnyhöz juthattak, mivel a kameradoboz nem zavart bele a légáramlatokba.
Mindezt úgy tehette meg a csapat, hogy a szabályok egyes paramétereken kívül nem térnek ki arra, hogy a kamera belső, vagy külső rögzítésű kell, hogy legyen.
Az FIA azonban bezárta az eddig nyitott kiskaput – vélhetően azért, mert több csapat is fontolóra vette a Red Bull megoldásának lemásolását –, és a Spanyol Nagydíj után módosított a szabályokon, így az energiaital-gyárosoknak át kellett alakítaniuk autójuk orrkúpját Monacóra.