Azt már jó ideje tudni lehet, hogy a Ferrari próbálja leszerződtetni a Red Bull technikai igazgatóját, az Adrian Newey jobbkezeként dolgozó Pierre Wachét. Úgy tudni, a maranellóiak továbbra sem mondta le a francia szakemberről, akinek ajánlatot is tettek. A Gazzetta dello Sport viszont úgy tudja, a Ferrari nemcsak rá, hanem az aerodinamikai részleg vezetőjére, Enrico Balbóra is kivetette a hálóját, sőt, vannak olyan szakemberek is, akik talán nincsenek akkora rivaldafényben, mégis komoly veszteség érné a Red Bullt távozásuk esetén.
Az egyik ilyen David Morgan, a Red Bull aerodinamikai fejlesztésekért felelős menedzsere, aki több mint hat éve van már az osztrák istállónál. Az ő feladata az aerodinamikai konfigurációk meghatározása, valamint az, hogy megfelelő legyen a korreláció a szimulációk és a pályán látottak között.
De ott van még a Ferrari listáján Ben Waterhouse is, aki teljesítménymenedzserként dolgozik a MIlton Keynes-i csapatnál, és a versenyautó teljes dinamikájáért felelős — tökéletesen ismeri tehát a beállításokat, az autó működését, valamint a felfüggesztések belső konfigurációját.
A Gazzetta dello Sport szerint pedig van még egy olasz szakember, akit szívesen átcsábítna a Ferrari: ő Alessandro Germani, az aerodinamikai fejlesztési részleg csoportvezetője, aki kilenc éve dolgozik a Red Bull Racingnél, és a CFD-technológia elismert szakértőjének számít.