Mindent megtesz azért, hogy felzárkózzon közvetlen riválisaihoz a Scuderia Ferrari alakulata – árulta el az istálló csapatfőnöke, Stefano Domenicali, aki szerint a Maláj Nagydíjon elért eredményekkel közel sem lehetnek elégedettek.
Mindent megtesz azért, hogy felzárkózzon közvetlen riválisaihoz a Scuderia Ferrari alakulata – árulta el az istálló csapatfőnöke, Stefano Domenicali, aki szerint a Maláj Nagydíjon elért eredményekkel közel sem lehetnek elégedettek.
Felipe Massa az ötödik, Fernando Alonso pedig a hatodik helyen fejezte be a szezon második versenyét Sepangban, és noha a csapat versenygépe sokkal jobban teljesített, mint az időmérőn, a dobogóra ezúttal is képtelenek voltak felállni.
„Nem lehetünk elégedettek ezzel az eredménnyel, mert megvolt a lehetőségünk arra, hogy felálljunk a dobogó legalsó fokára” – mondta a csapatfőnök.
„Két incidens – az egyik a megbízhatósággal kapcsolatos (a hátsó szárny hibája Alonso autóján), a másik pedig a bokszkiállásnál merült fel – nagyon sokba került.”
„Kár érte, mert versenytempó tekintetében a 150° Italia sokkal versenyképesebbnek tűnt, mint az időmérőn, de ezt már Melbourne-ben is láthattuk. Egy versenyző – Sebastian Vettel – ezúttal is érinthetetlennek bizonyult, viszont lehetőségünk volt csatázni a többiekkel.”
Domenicali hozzátette, Massa és Alonso is remekelt Malajziában, ám autójuk egész egyszerűen nem tette lehetővé, hogy a legjobbakkal csatázzanak.
„Felipe és Fernando is nagyszerű versenyt futott: rajtunk múlik, hogy adunk-e alájuk egy jobb autót. Olyan helyzetben találtuk magunkat, ahol maximalizálnunk kell a bennünk rejlő potenciált, figyelembe véve, hogy teljesítmény tekintetében egyelőre küszködünk. Nem tudtuk ezt kezelni és mindent meg kell tennünk azért, hogy ez ne fordulhasson elő többet.”
A szakember elárulta, keményen dolgoznak az idei versenyautó továbbfejlesztésén, és már a hétvégi Kínai Nagydíjon is újításokkal állnak elő.
„Komoly fejlesztési tervünk van, hiszen szeretnénk visszanyerni a többiekkel szemben elvesztett területet. Megpróbálunk elvégezni egy analízist az autó aerodinamikájával kapcsolatban amilyen gyorsan csak lehet, és a lehető leghamarabb újabb fejlesztésekkel állunk elő, talán már a következő versenyen, Kínában.”