A Red Bull a tavalyi szezont követően lépett szövetségre a Hondával, miután szakított addigi motorpartnerével, a Renault-val.
Az energiaital-gyárosok már három tesztnapot teljesítettek új versenyautójukkal, a pletykák szerint azonban nem megy minden simán. Úgy hírlik, a Honda-motor vibrációja miatt túlságosan kiegyensúlyozatlan az RB15-ös versenyautó hátulja.
A GPToday.net azt írja, minderről a Red Bull F1-es csapatának egy korábbi alkalmazottja – aki a tavalyi év végén távozott a csapatról – lebbentette fel a fátylat.
A lap szerint a vibráció leginkább magas fordulaton jelentkezik.
A GPToday.net egy magát megnevezni nem kívánó tapasztalt mérnököt is megszólaltatott a barcelonai paddockban, ő azt mondta: „A probléma nem is annyira a motorral, hanem az autó egész hátuljával van. Az még nincs egyensúlyban, ezért nem is tudják úgy működtetni az autót, ahogy szeretnék.”
Természetesen a Red Bullt is megkérdezték minderről, ők annyit mondtak, „nincsenek abban a helyzetben, hogy reagáljanak erre az információra”.