A tervek szerint a következő szezonban használatos versenygépek jóval gyorsabbak és nehezebben vezethetők lesznek majd elődjeiknél.
Hamilton – aki a Mercedes szélcsatornájában már láthatta a jövő évi autó prototípusát – elárulta, izgatottan várja már a 2017-es idényt.
„Az az érzésem, miután láttam az autót a szélcsatornában, hogy sokkal igényesebb lesz” – mondta a negyedik vb-címére pályázó Hamilton.
„Alapvetően 3 másodperccel lesz gyorsabb. Abban reménykedem, hogy meg leszek lepve és le leszek nyűgözve attól, amilyen különbségeket okoz majd a versenyzésben.”
A tervek szerint a következő szezonban használatos versenygépek jóval gyorsabbak és nehezebben vezethetők lesznek majd elődjeiknél.
Hamilton – aki a Mercedes szélcsatornájában már láthatta a jövő évi autó prototípusát – elárulta, izgatottan várja már a 2017-es idényt.
„Az az érzésem, miután láttam az autót a szélcsatornában, hogy sokkal igényesebb lesz” – mondta a negyedik vb-címére pályázó Hamilton.
„Alapvetően 3 másodperccel lesz gyorsabb. Abban reménykedem, hogy meg leszek lepve és le leszek nyűgözve attól, amilyen különbségeket okoz majd a versenyzésben.”
Hamilton korábbi csapattársa, Fernando Alonso rendszeres kritikusa a jelenlegi formulának, a brit pedig egyetért a kétszeres világbajnokkal abban, hogy régebben élvezetesebb volt vezetni az autókat.
„Sokkal extrémebb versenyek voltak akkoriban, igazi sprint volt. De a Forma-1 már nem erről szól. A gumik, az akkumulátorok, a turbó, és az összes többi összetevő megóvásáról van szó manapság.”