Ahogy a korábban felröppent sajtóhírek már megszellőztették, a Mexikói Nagydíj hétvégéjére az Aston Martin és a Red Bull istállója is aláírta azt a szabályszegésről szóló megállapodást, amellyel a két istálló elismerte, megszegték a 2021-es szezonra vonatkozó költségvetési korlátozás előírásait, valamint az emiatt rájuk kiszabott büntetéseket. A két csapat közül a Red Bullt érintette súlyosabban az eset, mivel ők valóban átlépték a költségvetési korlátozást, míg az Aston Martin csak procedurális hibát vétett.
A Red Bull október 26-án fogadta el a megállapodást, amellyel kapcsolatban a Nemzetközi Automobil Szövetség egy részletes dokumentumot tett közzé a Mexikói Nagydíj pénteki napján. Ebből kiderült, hogy a Red Bull a 114 293 000 fontnyi bevallott kiadásából 5 607 000 fontnyit helytelenül tüntetett fel a dokumentációjában, mivel úgy gondolták, ezek a kiadásaik nem tartoznak a korlátozás alá. A csapat összességében 1,6%-kal, vagyis 1 864 000 fonttal lépte túl a megszabott keretet.
Az FIA nem kevesebb, mint 13 olyan jellegű kiadást talált, amivel a Red Bull nem számolt el. Ezek közé tartoznak többek között az étkeztetés költségei, a gyakornokokra vonatkozó adóterhek, a különböző bónuszok és tb-hozzájárulások, valamint utazási és karbantartási költségek. A szabálytalan kiadásaik így lényegében egyáltalán nem voltak hatással az autó teljesítményére.
A büntetés elfogadásával a Red Bull köteles 30 napon belül befizetni a hétmillió dolláros pénzbüntetést, de nekik kell kifizetniük a megállapodás elkészítésének költségeit is. További szankció érinti a 2023-as autó fejlesztését: jövőre 10%-kal kevesebb időt tölthetnek el szélcsatornában és CFD-szimulációkkal.
Az FIA hozzátette, a viszonylag enyhe büntetésben az is közrejátszott, hogy az istálló mindvégig együttműködő volt.