Azt követően, hogy versenyzői ülés nélkül maradt a jövő évre, Nico Hülkenberg és menedzsere, Willi Weber gőzerővel tárgyal a még végleges versenyzői felállással nem rendelkező alakulatokkal, ám igencsak korlátozottak a lehetőségeik.
Azt követően, hogy versenyzői ülés nélkül maradt a jövő évre, Nico Hülkenberg és menedzsere, Willi Weber gőzerővel tárgyal a még végleges versenyzői felállással nem rendelkező alakulatokkal, ám igencsak korlátozottak a lehetőségeik.
A nagycsapatok ugyanis már véglegesítették versenyzői felállásukat, vagy előrehaladott tárgyalásokat folytatnak kiszemeltjeikkel, így az ifjú német pilóta számára csak a kisebb alakulatok jöhetnek szóba.
Bár remekül teljesített debütáló évében, különösen annak második felében, mikor szinte folyamatosan ott volt a pontszerző helyeken, az utolsó előtti futamnak helyet adó Brazil Nagydíjon pedig egy fantasztikus pole pozíciót is szerzett, a Williams úgy döntött, nem hosszabbítja meg szerződését, és helyére vélhetően egy fizetős versenyzőt ültet, Pastor Maldonado személyében.
Hülkenberg azonban nem adja fel, és mindent megtesz annak érdekében, hogy jövőre ismét rajthoz állhasson a mezőnyben, ám menedzsere az Auto Motor und Sportnak elmondta, hogy inkább egy nagycsapatban harmadikszámú, mintsem egy kiscsapatban elsőszámú versenyzőnek tudná elképzelni védencét.
A német szaklap úgy tudja, hogy Hülkenberg menedzsmentje már megkezdte a tárgyalásokat a Mercedes GP vezetésével, ahol Michael Schumacher és Nico Rosberg mellett, tartalékversenyzőként tevékenykedhetne 2011-ben.