A versenyzők tavalyhoz hasonlóan idén sem használhatják majd autóik DRS-rendszereit a monacói versenypálya alagútjában – értesült az Autosport című brit szaklap.
A versenyzők tavalyhoz hasonlóan idén sem használhatják majd autóik DRS-rendszereit a monacói versenypálya alagútjában – értesült az Autosport című brit szaklap.
Mint ismert, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) biztonsági okokból az elmúlt esztendőben úgy döntött, a pilóták nem állíthatnak a hátsó szárnyak meredekségén a pálya alagútjában a szabadedzéseken, illetve az időmérőn sem.
A döntést örömmel vették a versenyzők, és miután Sergio Perez épp az alagút végén szenvedett óriási balesetet az időmérőn, még egyértelműbbé vált, a DRS használata ezen a pályaszakaszon igencsak komoly veszélyekkel járna.
Az Autosport úgy értesült, az FIA idén is betiltja majd a rendszer használatát a Portier kanyar kijáratától kezdve egészen az alagút utáni lassítóig.
A szövetség egyébként – akárcsak tavaly – idén is a célegyenesben jelölte ki a DRS-zónát a vasárnapi versenyre.