A maranellói istálló idén a 3. helyen zárta a konstruktőrök versenyét a Forma-1-ben domináló Red Bull, valamint a Mercedes mögött, 2024-ben pedig természetesen szeretne visszatérni a győztesek útjára, így a színfalak mögött jelenleg is kőkemény munka folyik annak érdekében, hogy ütőképes autóval álljanak elő a következő idényre.
A jelenleg 676-os projektnéven futó versenyautó kódjeléről egyelőre nincsenek még információk, a Motorsport című szaklap olasz kiadása szerint azonban jó eséllyel február 13-án hull le a lepel a 2024-es masináról, méghozzá hasonló menetrend szerint, ahogy az idei modell: a prezentációt várhatóan Fioranóban tartják majd, és néhány kör erejéig pályára is viszik majd házi tesztpályájukon.
Ezt követően, február 15-én várhatóan megtartják majd első filmforgatási napjukat is, ahol Charles Leclerc és Carlos Sainz is vezetheti majd az új autót. Ez a tesztnap igencsak hasznos lesz majd, hiszen 2024-ben már nem 100, hanem 200 km-t lehet megtenni az efféle promóciós napokon. Az autót aztán Bahreinbe, az első kollektív teszt helyszínére küldik majd, ahol február 21-23. között három napon át dolgozhatnak vele, mielőtt ugyanezen a helyszínen megkezdődik a 2024-es, 24 versenyt számláló idény.
Nincs kizárva egyébként, hogy a Ferrari február 13-ra tervezett bemutatóját elnapolják majd, a csapat ugyanis nem szeretné, ha egy másik istállóval egy napon tartaná prezentációját. A cél természetesen az, hogy a lehető legkésőbb rántsák le a leplet az új autóról, hogy ne fedjenek fel bizonyos megoldásokat az ellenfelek előtt.