Az osztrák csapat eredetileg saját központjában, Milton Keynes-ben tervezte felállítani vadonatúj létesítményét, az ehhez szükséges papírmunkákat már el is végezte a csapat, egyúttal az építési engedélyeket is beszerezte. A Red Bull tervei azonban megváltoztak azt követően, hogy felépítették saját motorközpontjukat a bázison, illetve bővítették egyéb létesítményeiket. A szélcsatornát emiatt egy kicsit távolabb építik majd fel.
Emiatt azonban minden engedélyt újra be kell majd szerezni, és bár ez időbe telik, a Red Bullnál azt remélik, nem csúsznak meg nagyon a munkálatokkal, a 2026-os versenyautó fejlesztési munkáit pedig már részben az új létesítményben végezhetik.
A Red Bull 2004 végén vette át a Jaguar Forma-1-es csapatát, azóta egy felújított szélcsatornát használ Bedfordban. Ebben a létesítményben dolgozott korábban az Arrows Forma-1-es csapata is, a II. világháború végén azonban eredetileg repülőgépek tervezésére építették.
Az új szélcsatorna építését még a Red Bull néhai tulajdonosa, Dietrich Mateschitz hagyta jóvá, Christian Horner csapatfőnök azonban azt mondja, az új vezetés is támogatja azt.
“Új szélcsatornába fektetünk, és ezt minden részvényesünk támogatja” – mondta a brit szakember. “Beruházunk a létesítményeinkbe és kampuszunkba, hogy valódi technológiai kampusszá varázsoljuk a tehetségek bevonzása és fejlesztése érdekében. Az elkötelezettség abszolút megvan: erősségünket mindig az embereink jelentették És úgy gondolom, hogy a valaha volt legerősebb technikai csapattal rendelkezünk.”
“Működési szempontból erősek vagyunk. Nem látok gyengeséget a szervezetünkben. De ez nem jelenti azt, hogy nem lehetünk jobbak. Mindig lehet fejlődni, mindig tanul az ember, de úgy gondolom, hogy a Red Bull Racing a valaha volt legjobb formában van.”