Felipe Massa biztos benne, hogy a Ferrari képes lehet harcba szállni a bajnoki címért a szezon hátralévő részében, ám mivel reálisan látja csapata esélyeit, úgy érzi, az olasz gárda nem verheti meg riválisát mind a hat hátralévő versenyen.
Felipe Massa biztos benne, hogy a Ferrari képes lehet harcba szállni a bajnoki címért a szezon hátralévő részében, ám mivel reálisan látja csapata esélyeit, úgy érzi, az olasz gárda nem verheti meg riválisát mind a hat hátralévő versenyen.
“Bízom a csapatomban, és biztos vagyok benne, hogy megismételhetjük azokat a remek eredményeket, melyeket a szezon elején elértünk” – mondta a brazil versenyző. “Szerencsére a hátralévő versenyek többsége jobban fekszik a csomagunknak, így biztos vagyok benne, hogy néhány futamot megnyerhetünk.”
“Elismerem, hogy néhány pálya nem feküdt autóinknak, és fő riválisunk teljesítménye sokkal kiegyensúlyozottabb. A McLaren csomagja megbízhatóbb, hiszen eddig egyetlen igazi technikai probléma sem hátráltatta a versenyzőit. Nálunk többször előfordult már ilyen, ezért is áll a brit gárda előttünk mindkét pontversenyben. Azonban még hat verseny hátra van, keményen kell dolgoznunk, de nem lesz egyszerű az összes versenyen előttük végezni. Most egy darabig nincs tesztelés, de ez mindenkinek így van, viszont a gyárakban keményen megy a munka.”
A Ferrari jelenleg tizenkilenc ponttal van lemaradva a listavezető McLaren mögött a konstruktőrök versenyében, ám a brit gárda Magyarországon szerzett tizenöt pontja egyelőre még a levegőben lóg. Massa, aki egyetlen pontot sem szerzett a Hungaroringen, miután csak a tizenharmadik helyen végzett, elmondta, élete legborzalmasabb versenyét teljesítette Magyarországon.
“Ha visszatekintek a Magyar Nagydíjra, akkor nyugodt szívvel mondhatom azt, hogy ez volt életem legrosszabb versenye” – magyarázta Massa. “Minden szombaton kezdődött, mert ha az első sorból rajtolhattam volna, ami nem lett volna elképzelhetetlen, akkor minden másképp alakult volna, és a dobogós helyekért is harcba szállhattam volna. Azonban az időmérő borzalmasan sikerült, jó túllenni rajta.”
“A csapat és a versenyző hibáinak kombinációja miatt nem tudtam előrébb végezni az időmérőn. A versenyen szinte mindvégig valaki mögött autóztam, előzni pedig nem tudtam. Természetesen a stratégia miatt egy igen nehéz autóval vágtam neki a futamnak, így nem volt egyszerű harcba szállni az előttem autózókkal.”