Felipe Massa szerint csapatának két területen kell mielőbbi javulást elérnie ahhoz, hogy ismét harcba tudjon szállni a győzelmekért. A brazil pilóta úgy érzi, nem elég gyors az idei versenygép, és a megbízhatósága is hagy némi kívánnivalót maga után.
Felipe Massa szerint csapatának két területen kell mielőbbi javulást elérnie ahhoz, hogy ismét harcba tudjon szállni a győzelmekért. A brazil pilóta úgy érzi, nem elég gyors az idei versenygép, és a megbízhatósága is hagy némi kívánnivalót maga után.
A Ferrari egyelőre még egyetlen pontot sem szerzett, pedig három verseny már lement az idei évben. Legutóbb 1981-ben volt erre példa a csapat történetében, ami szintén jelzi, hogy egyre nagyobb a baj.
A csapat vezetője, Stefano Domenicali annak a lehetőségét sem zárta ki, hogy már a következő hónapban átcsoportosítják erőforrásaikat, és gőzerővel megkezdik a jövő évi autó fejlesztését, ha nem lesz javulás a következő versenyeken.
Massa úgy gondolja, még semmi nincs veszve, és csapata képes lesz kilábalni az egyre mélyebb gödörből, és ismét harcba szállhat az élmezőnnyel, ám ehhez a Ferrarinak két nagyon fontos területen kell javítania.
“Jelenleg két komolyabb problémánk van” – magyarázta. “Először is javítanunk kell az autó teljesítményén, hogy gyorsabbak lehessünk. Másodszor pedig megbízhatóbbá kell tennünk az autót, mert hiába a tiéd a leggyorsabb versenygép, ha nem érsz célba, az semmit sem számít.”
“Véleményem szerint ezen a két területen kell mielőbb javulást elérnünk, mert ha ezt nem tudjuk megtenni, akkor valóban nem lesz sok keresnivalónk az évad hátralévő részében.”
“Úgy gondolom, hogy jó esélyünk van túllépni ezeken a problémákon. Nagyon motivált vagyok, és mindent megteszek azért, hogy segítsek a csapatnak túljutni ezen a nehéz időszakon. A legjobb tudásomat fogom nyújtani” – folytatta Massa.
A Ferrari a hétvégén kiszerelte autóiból a kinetikus energiatároló rendszert, ugyanis megbízhatósági problémák merültek fel az első két versenyen. Massa viszont bízik abban, hogy a rendszer visszakerül az autókba a hétvégi Bahreini Nagydíjra.
“Az időmérőn mindenképpen előnyt jelent a rendszer használata, egy körben akár fél másodpercet is hozhat, ami komoly különbséget eredményezhet. A rajtnál is hatalmas segítség, így nem örültem, hogy kikerültünk az autóból” – magyarázta a brazil.
“Véleményem szerint egyértelmű visszalépés volt, hogy nem használtuk Kínában, így bízom abban, hogy visszakerül a rendszer a következő futamon. Bahrein amúgy is egy fontos pálya a KERS szempontjából, így remélem, hogy versenyképesebbek leszünk.”