Még nem adja fel a Mercedes - F1VILÁG.HU

Még nem adja fel a Mercedes

HIRDETÉS

A kiábrándító eredmények ellenére optimistán várja a 2012-es szezon második felét a Mercedes csapatfőnöke, Ross Brawn, aki elárulta, mindent megtesznek azért, hogy javítsanak autójukon, hogy az minden pályán ütőképes legyen.


A kiábrándító eredmények ellenére optimistán várja a 2012-es szezon második felét a Mercedes csapatfőnöke, Ross Brawn, aki elárulta, mindent megtesznek azért, hogy javítsanak autójukon, hogy az minden pályán ütőképes legyen.

A német istálló kiváló formában vágott neki az idei évnek, Nico Rosberg pedig nyerni is tudott az alakulat színeiben Sanghajban. Bár csapattársát, Michael Schumachert sokszor hátráltatták technikai problémák, a német Monacóban bizonyította, képes a jó eredményre: a kanyargós utcai pályán a leggyorsabb kört futotta az időmérő edzésen.

Sokan arra számítottak, a Mercedes a Hungaroringen is versenyképes lesz majd, ám a brackley-i istálló képtelen volt tartani a nagyok tempóját, az időmérőn pedig még a legjobb 10 közé sem jutottak be pilótái. Nico Rosberg végül egyetlen pontot szerzett a csapatnak a vasárnapi versenyen.

Amikor újságírók arról faggatták Ross Brawn csapatfőnököt, vajon mi az oka a monacói hétvége óta látható visszaesésnek, a szakember így felelt: „Úgy vélem, Montrealban egy kissé balul sikerült az időmérő, de a futamon elég jók voltunk.”

„A magyarországi hétvége után valaki megkérdezte tőlem, hogy lehet az, hogy itt nem voltunk versenyképesek, miközben Monacóban igen. Azt hiszem, a két pálya tekintetében azért vannak jelentős különbségek. A Hungaroringen például vannak hosszú kanyarok, míg Monacóban nem igazán.”

Brawn elmondta, mindent megtesznek azért, hogy javítsanak a W03-as versenygépen, hogy az valamennyi pályán harcba tudjon szállni az élmenőkkel.

„Fekszenek bizonyos pályák az autónknak, ám most azért kell dolgoznunk, hogy minden helyszínen versenyképes legyen. Momentán ez a legfontosabb számunkra, és nagyon kemény munka folyik annak érdekében, hogy javítsunk a szituáción. A leggyakoribb az, hogy vannak hullámhegyek és hullámvölgyek, ez pedig idén inkább azon múlik, hogy hogyan tudjuk használni az abroncsokat az egymástól eltérő pályákon.”

„Magyarországon vélhetően nem volt jó az egyensúly a hosszabb kanyarokban, tehát ki kell derítenünk, mi volt az oka ennek, és megoldást kell találnunk.”

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Még nem adja fel a Mercedes
Hivatalos: Monza 2031-ig az F1-es versenynaptár része marad!
Verstappen nem ül autóba az abu dhabi nyitóedzésen, Hadjar váltja
Zhou: A Ferrari nagyon érdeklődik irántam 2025-re
Más okból lehet erős a Mercedes Katarban, mint Vegasban

Exkluzív F1-es videók!

Imádod a Forma-1-et? Megnézel mindent, ami kedvenc sportágadról szól? Akkor ne maradj le YouTube-csatornánk újdonságairól sem!

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!