Annak érdekében, hogy az autókat ne dobja meg és ne lője ki a levegőbe, módosítanak az első és a második lassító kerékvetőin még a hétvégi Olasz Nagydíj megrendezése előtt, jelentette be a verseny szervezősége.
Annak érdekében, hogy az autókat ne dobja meg és ne lője ki a levegőbe, módosítanak az első és a második lassító kerékvetőin még a hétvégi Olasz Nagydíj megrendezése előtt, jelentette be a verseny szervezősége.
Az első két sikán mindig fejtörést okoz a szervezőknek Monzában, ugyanis nem egyszerű úgy megtervezni a rázóköveket ezen a szakaszon, hogy azok elriasszák a versenyzőket a lassító átvágásától, azonban ne okozzanak felesleges veszélyt egy esetleges átvágás esetén.
Az elmúlt években kiválóan működtek a bukótérbe elhelyezett lassító fekvőrendőrök, így egyre kevesebb kanyarkiegyenesítésnek lehettünk szemtanúi, azonban az idei évben a kerékvetők is módosításra kerülnek a biztonság javítása érdekében.
Az idei futam előtt a szervezők úgy alakítják át a kerékvetőket, hogy ha valaki elveszíti az autója felett az uralmát, és azt rádobja a rázókőre, minimális legyen az esélye annak, hogy a versenygép a levegőbe emelkedik, ezzel veszélyt okozva.