A silverstone-i istálló célja ugyanis az lesz a bajnokság utolsó szakaszában, hogy visszaszerezze a konstruktőri pontverseny 2. helyét, melyet nemrégiben veszített el a Mercedesszel szemben. Az istállónál pontosan tudják, nehéz dolguk lesz, hiszen a német istálló, illetve a Ferrari komoly ellenfélnek bizonyul majd a folytatásban is.
„A célunk az, hogy megpróbáljuk visszaszerezni a 2. helyet a konstruktőrök versenyében” – magyarázta a szakember. „Ez egy bátor cél, komoly ellenfelek ellen kell elérnünk. A Mercedesnek volt néhány erős hétvégéje, a Ferrari pedig a legerősebb versenyét futotta Monzában, hazai környezetben. Bízunk benne, hogy versenyképesebbé tudunk válni, amint visszatérünk a nagyobb leszorítóerőt igénylő pályákra.”
„A különbségek nagyon kicsik a szezon ezen szakaszában, most pedig minden azon múlik, ki tud még néhány fejlesztést pályára vinni, és ki tudja a legjobb hétvégéket produkálni – működési szempontból, valamint a versenyzők oldaláról is.”
McCullough beszélt arról is, a szingapúri hétvégén is kerülnek fel újdonságok az autóra – a nagy távolságok miatt pedig az új elemek utaztatási igazi logisztikai kihívást jelent számukra.
„18 hónapja ugyanazon a fejlesztési úton vagyunk. Ezek a filozófiák nem igazán változtak, továbbra is próbálunk új elemeket pályára vinni az idény végéig. Számos alkatrész már kikerült, és mire megérkezünk a pályára, még több érkezik. Bár a bajnokság európai szakasza lezárult, továbbra is lesznek fejlesztések az autón. Nem könnyű ezeket eljuttatni a pályára a tengerentúli versenyek esetében, hiszen számításba kell vennünk a szállítási időt is. De lesznek későn feladott küldeményeink, melyek egészen péntek reggelig érkeznek meg a pályára – sőt, néhány tartalékalkarész a továbbfejlesztett elemekből még ennél később is jön.”