Annak ellenére, hogy néhány versenyzőben kérdéseket vetett fel a DRS-rendszer monacói használata, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) úgy határozott, hogy a mezőny használhatja majd az előzést elősegítő rendszert a hercegségben.
Annak ellenére, hogy néhány versenyzőben kérdéseket vetett fel a DRS-rendszer monacói használata, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) úgy határozott, hogy a mezőny használhatja majd az előzést elősegítő rendszert a hercegségben.
Ahogyan arról korábban már beszámoltunk, több versenyző is azon aggodalmának adott hangot az elmúlt hetekben, hogy a légellenállást csökkentő rendszer használata veszélyes lehet Monte-Carlo szűk utcáin, és a csapatok is felemás véleménnyel voltak ennek kapcsán.
A Williams technikai igazgatója, Sam Michael az Autosport című brit lap kérdésére megerősítette, a Nemzetközi Automobil Szövetség képviseletében Charlie Whiting levélben értesítette a csapatokat arról, hogy a DRS-rendszer használható lesz majd Monacóban.
„Charlie vasárnap reggel tájékoztatott minket erről” – nyilatkozta a szakember.
„Néhány csapat nem gondolta úgy, hogy a DRS-rendszer túl jó lenne Monacóban, míg mások azt mondták, nem értenek egyet a tiltásával, és nem értik, milyen alapon történne ez meg.”
„Tehát Charlie meglehetősen határozott döntést hozott. Azt mondta, nem volt túl nagy ellenállás, tehát marad a rendszer. Mi semlegesen voltunk az ügyben, szóval nem bánjuk.”