A Forma-1 csapatai, valamint a száguldó cirkusz és a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) képviselői a Belga Nagydíj helyszínén több témában is egyeztetéseket folytattak, ezek közé tartozott a gumimelegítő paplanok betiltása is. Azokat eredetileg 2024-ben szerették volna száműzni a királykategóriából, ám miután a jövő évre tervezett abroncsok tesztelésével nemigen voltak elégedettek a csapatok és a versenyzők, sokáig vita dúlt a témával kapcsolatban.
Végül az a döntés született, hogy a gumimelegítő paplanok betiltását elnapolják, 2025 előtt pedig ismét felülvizsgálják a kérdést. Abban viszont megállapodtak az érintettek, hogy a 2024-es szezontól az intermediate-abroncsokhoz már nem használnak gumimelegítőket, miután a hasonló specifikációjú esőgumikat az idei Monacói Nagydíjtól kezdődően már alkalmazzák az F1-ben.
A Forma-1 csapatai egyeztetéseket folytattak a motorteljesítmények kiegyenlítéséről, miután a héten kiderült, a Renault jelenleg jelentős hátrányban van az ellenfelekkel szemben. Bár a riválisok nyitottak a javaslatra, megállapodás egyelőre nem született, a továbbiakban lesznek még egyeztetések az üggyel kapcsolatban.
A 2026-os szezon kapcsán arról értekeztek az F1 Bizottságának pénteki ülésén, hogy hogyan csökkentsék a versenyautók méreteit, illetve súlyát a következő szabályváltozások során. Ebben a kérdésben is folytatódnak majd az egyeztetések a következő hónapokban.
Eldőlt viszont az, hogy 2024-ben is Bahreinben tartják az előszezoni teszteket – mégpedig február 21-23. között.