Nem számít komoly formajavulásra hétvégén, Bahreinben a Sauber Forma-1-es csapata – a hinwili gárdánál pontosan tisztában vannak azzal, nagyon sok munka vár még rájuk.
Nem számít komoly formajavulásra hétvégén, Bahreinben a Sauber Forma-1-es csapata – a hinwili gárdánál pontosan tisztában vannak azzal, nagyon sok munka vár még rájuk.
A Sauber már a szezon első versenye óta küszködik C32-es versenyautójának hátuljával, annak instabilitása miatt ugyanis a hátsó abroncsok túlzott mértékben elhasználódnak.
A csapat – hogy megoldja a problémákat – Kínában számos aerodinamikai újítást kipróbált, és bár Nico Hülkenberg egy idei vezette is a verseny Sanghajban Sebastian Vettel előtt, végül be kellett érnie a tizedik pozícióval.
A Saubert irányító Monisha Kaltenborn elmondta, biztatóak voltak a Kínában látottak, ám még nagyon sok munka vár rájuk.
„Azzal a szándékkal érkeztünk meg Kínába, hogy bevezessünk bizonyos intézkedéseket a Malajziában látottak alapján” – fogalmazott a szakember az AUTOSPORT-nak.
„Nem voltunk elégedettek, valahol egészen máshol képzeltük el magunkat. És amit Kínában láttunk, az az, hogy ezek az intézkedések a megfelelő irányba indítottak el minket.”
„Csodákra nem számíthat az ember, de legalább sikerült előrelépnünk egyet.”
Kaltenborn elárulta, a kínai hétvégét követően a legnagyobb kérdőjel az volt, a verseny utolsó szakaszában Hülkenberg miért veszített drasztikusan tempójából.
„Nico szolid versenyt futott, és mindkét gumikeverékkel versenyképes volt” – magyarázta. „Most meg kell értenünk, az utolsó etapban ez miért nem volt így.”
„A hőmérséklettel lehet összefüggésben a dolog a környezeti feltételek miatt. Meg kell vizsgálnunk a dolgot, mert semmi nem utalt arra, hogy bármi is történt az autóval.”