Bár Verstappen mozdulata agresszív volt, a tény, hogy az első körben történt, azt eredményezte, hogy a versenybírók elvetették az eset kivizsgálását. A két versenyző újra összetalálkozott a futam végén, amikor Norris megpróbálta megszerezni a dobogó 3. helyét, de Verstappen ismét kiszorította őt, és bár mindketten elhagyták a pályát, végül a McLaren pilótája kapott büntetést a pályaelhagyás során szerzett előnyért.
A futam után sok kritika érte a versenybírók döntését, de Norris elismerte, hogy az első kanyarban ő hagyta meg a helyet Verstappennek, ami végül a későbbi összecsapáshoz vezetett.
„Az első kanyarban nem csináltam helyesen a dolgokat, de úgy érzem, ami a futam végén történt, az inkább az én hibám volt. Egyébként jó csata volt, és élveztem. Csak nem jöttünk ki belőle győztesen, mert nem végeztem elég jó munkát” — ismerte el a brit versenyző.
„Ha jobban védtem volna a pozíciómat az első kanyarban, és nem úgy vezettem volna, mint egy balfék, akkor nekem kellett volna vezetnem az 1-es kanyar után, és ezt a beszélgetést meg sem kellene most tartanunk.”
A McLaren csapatfőnöke, Andrea Stella a futam után óvatosan nyilatkozott, nem irányítva dühét Verstappen felé — inkább a versenybírókat és a Forma-1 szabályainak állapotát kritizálta. Norris mindeközben tisztelettel beszélt riválisáról: „Szerintem Max nagyon jól vezetett. Nagyon nehéz, amit csinálunk, és nehéz, amikor egymás mellett vagyunk, és teljesen a pálya szélén próbáljuk belőni a fékpontot.”
„Gyorsabban mész, mint korábban, mert használod az akkumulátort, a gumik már öregebbek, más bukkanók vannak, sok kosz van a pályán, keményen küzdünk… tisztelem azt a csatát, amit vívtunk, jó volt, élvezetes, és szerintem kölcsönös tisztelet jellemezte.”