2017-ben és 2018-ban is Renault-motorokkal vesz részt a Forma-1-es világbajnokság küzdelmeiben a Red Bull Racing – emellett pedig a kiscsapat Toro Rosso is visszatér a franciák erőforrásaihoz.
2017-ben és 2018-ban is Renault-motorokkal vesz részt a Forma-1-es világbajnokság küzdelmeiben a Red Bull Racing – emellett pedig a kiscsapat Toro Rosso is visszatér a franciák erőforrásaihoz.
A Red Bull és a Renault között a tavalyi, kiábrándító idény során romlott meg a viszony, minek eredményeképp a Milton Keynes-i alakulat ugyan a francia gyártó erőforrásaival folytatta, ám azt átkeresztelték TAG Heuerre, míg a Toro Rosso megállapodott a Ferrarival abban, hogy az olaszok 2015-ös aggregátjait használják idén.
Miután azonban a Forma-1-ben idén már újra gyári csapatként szereplő Renault-nak sikerült jelentős mértékben javítania V6-os erőforrásán, a Red Bull vasárnap fontos bejelentést tett.
Az energiaital-gyárosok által nemrég kiadott sajtóközlemény megerősíti, a következő két szezonban, tehát 2017-ben és 2018-ban úgy a Red Bull Racing, mint a Toro Rosso Renault-erőforrásokkal vesz részt az F1-es bajnokságban.
„A Renault által elvégzett újratervezésnek köszönhetően egyértelmű előrelépés történt, így a logikus lépés az, hogy a továbbiakban is TAG Heuer márkajelzésű erőforrásokkal folytatjuk” – mondta Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke.
A kommünikéből kiderül, a Red Bull és a Toro Rosso a következő két szezon során mindig a legújabb erőforrást kapja majd meg a Renault-tól, és mindkét csapat olyan néven használja majd a motorokat, amilyen néven csak akarja.
A Red Bull 2007 óta áll partnerségben a francia gyártóval, míg a Toro Rosso 2014-ben és 2015-ben használta a Renault motorjait.