Egy komolyabb fejlesztési csomag miatt lényegében szüneteltetnie kellett az egyéb alkatrészek fejlesztését a Renault Forma-1-es csapatának.
A francia istálló a silverstone-i Brit Nagydíjon vetett be egy jelentősnek mondható frissítési csomagot, mely magában foglalt egy vadonatúj padlólemezt is.
Az újításoknak köszönhetően a Renault versenyautójának teljesítménye szemmel láthatóan javult, Nico Hülkenberg közel került ahhoz, hogy a legjobb 5-ben zárja a versenyt, végül azonban egy energia-visszanyerő rendszerrel kapcsolatos probléma miatt nem ért célba.
Cyril Abiteboul, az enstone-i istálló ügyvezetője elárulta, a silverstone-i csomag előtt egy kicsit le kellett állniuk az egyéb elemek fejlesztésével, hiszen azokat addig nem vethették be, amíg a komolyabb fejlesztések nem kerültek fel az autóra.
„Tudtuk, hogy mit akarunk, de azzal is tisztában voltunk, hogy az autó filozófiáját tekintve elég drasztikus változást tervezünk, ami időigényes lesz” – mondta a szakember a Motorsport.com-nak.
„Egy bizonyos szintig majdhogynem le kellett állítanunk a fejlesztést, mert szükségünk volt erre az adott elemre. Az ugyanis egy új keretet adott a fejlesztéseknek az autó elejét, közepét és hátulját tekintve is.”
„Most, hogy ezzel megvagyunk, még több dolog várható a szezon hátralévő részében.”