A Mercedes nem csak egy nagyobb tengelytávú autóval készül a Spanyol Nagydíjra, hanem visszatér ahhoz a karosszériához, amit a téli teszteken használt, és ami reményei szerint megoldást jelent majd Michael Schumacher eddigi problémáira.
A Mercedes nem csak egy nagyobb tengelytávú autóval készül a Spanyol Nagydíjra, hanem visszatér ahhoz a karosszériához, amit a téli teszteken használt, és ami reményei szerint megoldást jelent majd Michael Schumacher eddigi problémáira.
Mindezt pedig nem más, mint a brackley-i bázisú alakulat vezére, Ross Brawn árulta el a Reuters hírügynökségnek.
„Ez valójában nem egy új karosszéria, hanem az, amit a téli teszteken már használtunk” – mondta Brawn hétfőn, egy londoni sajtótájékoztatón.
„A régi, amit eddig használt (Michael), megsérült az első néhány versenyen, és mivel csak korlátozottak voltak a lehetőségeink a tengerentúlon, a pályán javítottuk meg, amennyire tudtuk.”
„Azonban most visszatérünk a bázisra, és újból hadrendbe állítjuk a teszt-karosszériát, amivel versenyezni fog Barcelonában.”
Brawn már a múlt héten elárulta, hogy csapata meghosszabbítja autója tengelytávját, hogy javítson a súlyeloszláson, amit nem sikerült elég jól belőniük, így az első négy futamon nem tudták kihozni a maximumot az abroncsokból.
A brit szakember továbbá azt is elmondta, hogy egy átfogó aerodinamikai javítócsomagot is bevetnek a katalán ringen, amitől szintén komoly előrelépést remélnek.
Schumacher eddig nem hozta azt a szintet, amit sokan vártak tőle, az első négy versenyen rendre kikapott csapattárástól, Nico Rosbergtől, azonban a Mercedes vezetése úgy véli, hamarosan helyreáll a rend, és az újítások meghozzák a várt sikert.