Schumacher: Jövőre sokkal érdekesebb lesz az F1 - F1VILÁG.HU

Schumacher: Jövőre sokkal érdekesebb lesz az F1

HIRDETÉS
HIRDETÉS

Minden idők legsikeresebb autóversenyzője, Michael Schumacher szerint sokkal érdekesebb lesz a küzdelem a jövő évben, mikor az egységesített elektronikai rendszer (ECU) bevezetésével végleg kiszorítják a kipörgésgátlót a Forma-1-ből.

Minden idők legsikeresebb autóversenyzője, Michael Schumacher szerint sokkal érdekesebb lesz a küzdelem a jövő évben, mikor az egységesített elektronikai rendszer (ECU) bevezetésével végleg kiszorítják a kipörgésgátlót a Forma-1-ből.

A Ferrari egykori versenyzője szerint a vezetést segítő elektronika betiltásával sokkal izgalmasabbak lesznek a versenyek a jövő évben, ám az ECU bevezetésével a csapatok nem fognak tudni olyan nagy léptekben fejlődni, mint ahogy azt korábban megszokhattuk tőlük.

Schumacher hosszú kihagyás után tegnap tért vissza a versenypályára Barcelonában, ahol azonnal az élre állt. A német versenyzőnek hatalmas tapasztalata van a kipörgésgátló nélküli autókról, így sokat tud segíteni a Ferrarinak a felkészülésben.

“Nagyon érdekes lesz látni a versenyeket a jövő évben, mikor betiltják a kipörgésgátló használatát” – mondta Michael a GPUpdate.net-nek adott interjújában. “Nem csak a versenyzők, hanem a rajongók számára is izgalmasabb lesz a küzdelem. A versenyek látványosabbak lesznek, bár a fejlesztések lelassulhatnak, így szerintem jövőre is marad az idei erősorrend.”

Bár sokan bíznak benne, hogy a német versenyző meggondolja magát, és visszatér a Forma-1-be, Schumacher határozottan kijelentette: “Nem fontolgatom a visszatérésem. Mindössze azért vagyok itt, hogy élvezzem a vezetést.”

Bár bombaformában tért vissza, a hétszeres világbajnok bevallotta, egy kicsit ideges volt az e heti tesztprogram előtt.

“Egy kicsit aggódtam a teszt előtt, mert nem tudtam, mire számítsak. Azonban egy-két kör után hozzászoktam az autóhoz, és azonnal gyors tudtam lenni. Viszont érdekes volt az első napom, ugyanis a kipörgésgátló nélkül sokkal nehezebb volt pályán tartani az autót, mint 2000-ben, mert most más motorokkal megyünk. A V10-es egységekkel lehetett játszani a váltásokkal, de ez most lehetetlen. Talán a lassú kanyarok a legnehezebbek” – fejezte be mondandóját Schumacher.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!