Az egyik ilyen figyelmeztetés a versenyzők által viselt ékszerekre vonatkozik, mint például nyakláncok vagy fülbevalók, amelyek tűzesetek vagy mentések során potenciálisan veszélyt jelenthetnek – az ékszerek versenyzés közbeni hordását 2005-ben tiltotta be az FIA, idén azonban sűrűbben ellenőrizhetik, hogy tényleg tartják-e magukat az előíráshoz a pilóták.
Szintén vitatéma volt a hosszúra nyúlt pénteki versenyzői eligazításon az overall alatt viselt alsónadrág milyensége, amelynek a kesztyűkkel, a zoknikkal és a cipőkkel együtt szintén tűzállónak kell lennie, ám úgy hírlik, az utóbbi időben többen is figyelmen kívül hagyták a Nemzetközi Sportkódex azon előírását, amely hosszú szárú és tűzálló alsónadrágot ír elő. Wittich idéntől szintén megköveteli ezen biztonsági előírás betartását, noha a hírek szerint lesz néhány futamnyi türelmi idő, mielőtt büntetni kezdenének a nem megfelelő ruhaviseletért. A Forma-E-ben azonban volt már erre példa, 2018-ban a Punta del Este ePrix-n, Lucas di Grassi éppen a nem szabvány szerinti alsónadrág miatt kapott tízezer eurós bírságot.
Nem az öltözködéshez, hanem már a versenyzéshez kapcsolódik egy másik szabály, amely meglétére szintén felhívta Wittich a pilóták figyelmét az eligazításon: a sportszabályzat 55.14-es pontja kimondja, hogy a biztonsági autós szakaszok végén, amikor a safety car lámpái már kialudtak, a versenyzők nem közlekedhetnek hirtelen gyorsításokkal és lassításokkal – ez szintén a biztonságot, a balesetveszély csökkentését célozza. A versenyigazgató hozzátette, az fog szabálytalan magatartásnak minősülni, ha a versenyzők nem egymást követve haladnak a safety car-fázis végén, vagyis az autóknak semekkora mértékben nem szabad egymás mellé kerülniük. Különösképpen Max Verstappen élt ezzel a magatartással az elmúlt időben, például legutóbb Dzsiddában is Charles Leclerc ellen.