Bár sikerült előrelépéseket tennie új fejlesztési csomagjával, a Red Bull további fejlődése nagyban függ attól, hogy mikor kapja meg motorpartnere, a Renault újításait.
Bár sikerült előrelépéseket tennie új fejlesztési csomagjával, a Red Bull további fejlődése nagyban függ attól, hogy mikor kapja meg motorpartnere, a Renault újításait.
A francia gyártó némi csúszásban van az új motorspecifikáció fejlesztésével, az első versenyek után ugyanis a megbízhatósági problémák megoldására helyezte a hangsúlyt.
Ez pedig a Red Bull fejlődését is hátráltatja, hiszen továbbra sem tudni, az új fejlesztésű motort mikor építhetik be versenyautójukba.
Dr. Helmut Marko, a Red Bull motorsport-főnöke a minap elárulta, jó irányba indultak el, a cél pedig a további fejlődés.
„A lemaradásunk 60 százalékát sikerült visszahoznunk” – mondta Marko a Salzburger Nachrichten című lapnak nyilatkozva, majd hozzátette, nagyon bízik abban, hogy a csapat hazai versenyére, a júliusi Osztrák Nagydíjra sikerül további előrelépéseket tenni.
Hogy ezt sikerül-e megtenni, az nagyban függ attól, hogy a Renault elkészül-e legújabb motorspecifikációjával – már csak azért is, mert a 4,326 km hosszú Red Bull Ring egy igazán motorigényes aszfaltcsík.
„Nagyon bízunk abban, hogy még az osztrák hétvége előtt kapunk valamit.”
A Milton Keynes-i csapatnál azt remélik, a nyári szünet után már képesek lesznek rendszeresen a Ferrari és a Mercedes előtt végezni.
A Spanyol Nagydíj időmérő edzésén Max Verstappen hátránya 557 ezredmásodperc volt a pole pozíciót megszerző Lewis Hamilton mögött.