Eifel Nagydíj
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: email
Email
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp

Visszavágásra készül a McLaren

A McLaren F1 vezérigazgatója, Martin Whitmarsh elmondta, csapatának továbbra is nagyon keményen kell hajtania, miután a hétvégi Spanyol Nagydíjon bebizonyosodott, minden eddiginél szorosabb a jelenlegi mezőny.

A McLaren F1 vezérigazgatója, Martin Whitmarsh elmondta, csapatának továbbra is nagyon keményen kell hajtania, miután a hétvégi Spanyol Nagydíjon bebizonyosodott, minden eddiginél szorosabb a jelenlegi mezőny.

Bár a Ferrari zsinórban második kettős győzelmét aratta Barcelonában, a McLaren brit pilótája, Lewis Hamilton mindössze csak négy másodperccel maradt el az olaszok duójától, míg az őt követő BMW-s Robert Kubica sem volt távol tőle.

Eközben a Renault is rengeteget fejlődött és Fernando Alonso, egészen kieséséig az élmezőnnyel csatázott.

Whitmarsh éppen ezért úgy gondolja, hogy ebben a teljesen összerázódott mezőnyben egyik csapatnak sem lesz könnyű dolga, így mindent meg kell tenniük annak érdekében, hogy folyamatosan fejlődjenek.

“A három leggyorsabb csapat – mi, a Ferrari és a BMW Sauber – nagyon közel van egymáshoz, és a Renault is rengeteget fejlődött” – mondta Whitmarsh.

“Ez mindenképpen jó a sportnak, de nekünk csakis a saját teljesítményünkkel kell foglalkoznunk. Számos új fejlesztés kerül bemutatásra a következő versenyeken, és bizonyosságot kell szereznünk arról, hogy ezek minél előbb felkerülhetnek az autóra. Újításokkal érkezünk Törökországba és folyamatosan dolgozunk a fejlesztéseken.”

Whitmarsh továbbá dicsérő szavakkal illette Hamiltont, aki az elmúlt versenyeken mutatott gyengébb teljesítménye után ismét visszatért a mezőny első felébe.

“Lewis fantasztikusan versenyzett. Az elejétől kezdve higgadtan autózott, hiszen tisztában voltunk azzal, hogy az előtte álló Alonso valószínűleg előbb fog kihajtani tankolni” – mondta a szakember.

“Könnyen abba a hibába eshetett volna, hogy megpróbál harcba szállni Fernandóval, mellyel sérülhettek volna abroncsai és nem tudott volna előnyt kovácsolni Alonso korai kiállásából. Inkább visszavett a tempóból és óvta gumijait, hogy később lehetősége legyen keményebben hajtani.”

“A második és a harmadik etapban ugyanolyan gyors volt, mit a Ferrari versenyzői, sőt, egyre inkább zárkózott fel hozzájuk. Azonban előzési pozícióba kerülni a katalán pályán megint egy más kérdés” – tette hozzá a McLaren vezérigazgatója.

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hozzájárulok, hogy az F1VILAG.HU hírlevel(ek)et küldjön számomra, és közvetlen üzletszerzési céllal megkeressen az általam megadott elérhetőségeimen saját vagy üzleti partnerei ajánlatával:*
Hozzájárulok (Az adatkezelés részletei »)

Ezeket is ajánljuk!

Visszavágásra készül a McLaren
Red Bull: Vettel szétesett fejben, ezért hibázik annyit
Racing Point: A Renault-nak és a McLarennek szabad másolnia a Mercedest?!
A Ferrari és a Renault túl az első 2022-es törésteszten!
Racing Point: Vettel nálunk a második fénykorát élheti
Minél hátrébb végez, annál nagyobb előnybe kerülhet a Ferrari 2021-ben