Verstappen a 2. helyről rajtolva ugyanebben a pozícióban ért célba a Török Nagydíjon, miközben riválisa, Lewis Hamilton a 11. pozícióból indulva csak 5. lett.
A Red Bull versenyzője így ismét élre állt az összetettben, előnye 6 pont a tabellán a hétszeres világbajnokkal szemben.
Verstappen azt mondja, a Mercedes „határozottan gyorsabb volt ezen a hétvégén”, a Red Bull autója pedig valahogy „nem állt össze”. Ez is azt bizonyítja, hiába vette át a vezetést a pontversenyben, nagyon kemény küzdelem vár rájuk a hajrában.
„Úgy tűnik, esőben is némi előnyben vannak. Ki kell elemeznünk, miért nem voltunk versenyképesek it, és azt gondolom, egy kicsit talán ők is feljebb léptek. Bár pontelőnyben vagyok, nem lesz könnyű.”
„Szerintem már a hétvége előtt is mondtam, hogy eddig nagyon jó évünk volt. Nem fogja megváltoztatni a világomat az, hogy év végén elsőként, vagy másodikként végzek-e. De mindig próbálom a legjobbamat nyújtani.”
„Austiban majd meglátjuk, hogyan alakulnak a dolgok. Nem fogjuk feladni, mindig a legjobbat igyekszünk nyújtani. Remélhetőleg a bajnokság végén ez elég lesz. De ha nem, nem lesznek álmatlan éjszakáim.”
Verstappen a vasárnapi verseny nyitóetapjának bizonyos szakaszaiban pár másodpercen belül autózott Bottashoz képest, és úgy tűnt, előnyt kovácsolhat abból, hogy előbb kiállt kerékcserére.
A Mercedes viszont megtartotta a vezetést, Verstappen pedig a 2. hely megtartására fókuszált.
„Az egész hétvégénket tekintve, figyelembe véve, hogy tempóban egy kicsit elmaradtunk a Mercedestől, azt gondolom, elég tisztességes versenyt futottunk” – magyarázta a holland.
„Nem volt egyetlen olyan pontja sem a futamnak, ahol támadhattam Valtterit, aki ugyancsak remekül menedzselte a versenyét és vigyázott az abroncsaira.”
„Charles [Leclerc] pedig szorosan ott volt mögöttem az első etapban, remek tempóval rukkolt elő ő is. Egy ponton pedig már úgy voltam vele, hogy a gumiknak vége, teljesen slickké koptak, szóval nehéz volt kint lenni egy ilyen pályán.”
„Ezért úgy döntöttünk, kiállunk, és gyakorlatilag a kiállás után, 20 körrel a leintés előtt úgy döntöttünk, hogy csak érjünk célba. Amúgy sem volt meg a tempó ahhoz, hogy Valtterivel harcoljak, szóval nem volt értelme 2-3 tizeden belülre kerülni, és követni őt. Lényegében a leintésig vigyáztam a gumikra.”