A silverstone-i istálló kiábrándító formában kezdte az évet, öt verseny után 6 megszerzett ponttal csupán a konstruktőri pontverseny utolsó előtti helyét foglalja el. Amellett, hogy az AMR22-es kódjelet viselő versenyautó nem túl versenyképes, a csapat a túlsúllyal, valamint a „delfinezés” jelenségével is sokat küszködik.
Az Aston Martinnál természetesen gőzerővel dolgoznak már a problémák megoldásán, Andrew Green technikai igazgató pedig meg van győződve arról, hogy több van az autóban annál, minthogy a középmezőny valamely pozíciójáért harcoljon. Az Auto Motor und Sport című német szaklap értesülései szerint éppen ezért egy jócskán továbbfejlesztett verzión dolgoznak Silverstone-ban, mely lényegében egy B-autónak is tekinthető.
A lap szerint az autó már első ránézésre is jelentősen eltér majd az eddig használt verziótól, a csapat reményei szerint pedig végre sikerül megszabadulni a komoly problémákat okozó pattogástól is. A cél az, hogy a továbbfejlesztett modell már a jövő hétvégi Spanyol Nagydíjon, Barcelonában bemutatkozzon, ám könnyen lehet, hogy a világot sújtó logisztikai problémák miatt a debütálás csúszik. De az sem kizárt, hogy csupán egyetlen darab fog elkészülni a B-verzióból a következő versenyre.
Az Aston Martin számára a múlt hétvégi Miami Nagydíj sem alakult jól, ott ráadásul a saját dolgát nehezítette meg a csapat: Sebastian Vettel és Lance Stroll rajtkockája is üresen maradt a rajtrácson, az autók ehelyett járó motorral a garázsban várakoztak, és igyekeztek felmelegíteni az üzemanyagot. Egy órával a verseny előtt ugyanis kiderült, hogy a versenybenzin hőmérséklete 8°C-kal alacsonyabb volt az előírt hőmérsékletnél.
A versenyen Sebastian Vettel egy ütközést követően kiesett, Lance Stroll pedig a pontzónán kívül ért célba, ám Fernando Alonso büntetése miatt végül a 10. helyre rangsorolták, így szerzett 1 pontot a kanadai.