A kivonulás ellenére ugyanis a japánok még éveken át technikai segítséget nyújtanak a Red Bullnak és az AlphaTaurinak, mely csapatokkal a közelmúltban dolgoztak együtt az F1-ben, és nem mellesleg komoly sikereket tudtak végül elérni.
A Red Bull felvásárolta a Honda korábbi motorterveit, ám az idei V6-os erőforrások még mindig a japánok központjában készülnek, a Honda Racing Corporation logói pedig továbbra is megjelennek az energiaital-gyárosok versenyautóin.
A Honda kedden pedig megerősítette, az október 7-9. között esedékes Japán Nagydíjnak ők lesznek a névadó szponzorai. Mindez arra utal, a Honda továbbra sem akar teljesen elszakadni a királykategóriától, ami csak feltüzeli azokat a spekulációkat, melyek szerint a gyártó a jövőben visszatérhet a Forma-1-be.
A vállalat korábbi F1-es főnöke, Masashi Yamamoto még pár hónapja úgy nyilatkozott, szerinte is túl korán intettek búcsút a száguldó cirkusznak.
„Személyes szerint igen, egyetértek. De ez nyilván egy vállalati döntés volt, és megértem, hogy milyen utat kíván választani a cég, szóval el kell fogadnunk” – mondta akkor. „De reméljük, hogy a Honda egy napon visszatér majd az F1-be.”