A brit versenyző az első gyakorlást az 5., a másodikat pedig a 4. pozícióban zárta, elmondása szerint pedig jók az érzései a W13-as versenygép teljesítményével kapcsolatban. A mexikóvárosi versenypálya viszont komoly kihívások elé állítja a csapatokat, és a Mercedesnek sincs egyszerű dolga a versenygép hűtésével kapcsolatban. A második szabadedzés ráadásul a 2023-as gumik tesztelésével telet, Hamilton így azt mondja, momentán lehetetlen megmondani, hogyan állnak közvetlen ellenfeleikhez képest.
„Jó edzéseim voltak, szóval alapvetően jók az érzéseim a teljesítménnyel kapcsolatban is” – fogalmazott a hétszeres világbajnok. „Nagyon élveztem a vezetést ezen a pályán, mivel az autó jobbnak és jobbnak tűnik, ahogy egyre jobban kiismerjük részleteiben.”
„A második edzésen arra használtuk fel a gumitesztet, hogy a lehető legtöbbet gyakoroljunk. Nem tudom még pontosan, hogyan állunk a többi csapathoz képest, hiszen mindenki más programot teljesített, és én igyekeztem a sajátomra összpontosítani.”
„A 2023-as gumik nagyon hasonlónak tűnnek a mostaniakhoz, talán egy kicsit következetesebbek a hosszú etapokon, és egyszerűbb kezelni a túlmelegedésüket.”
Hamilton azt mondja, az utolsó szabadedzésen sok munka vár még rájuk, ráadásul a csapat idei autója meglehetősen kiszámíthatatlan tud lenni, így a pénteki biztató kezdés semmire sem jelent garanciát.
„Természetesen bővel esz még dolgunk szombatig, hogy lássuk, harcolni tudunk-e az élen, de ezzel az autóval soha nem tudhatjuk, hogyan megy a hétvége további része. Viszont remélem, hogy építeni tudunk a nyitónap pozitívumaira.”