A brit istálló remek formában vágott neki az idénynek, és bár az elmúlt időszakban kissé lemaradt a fejlesztési versenyben közvetlen riválisaival szemben, továbbra is őrzi 3. helyét a tabellán a Red Bull és a Mercedes mögött. Az AMR23-as versenyautó a lassú kanyarokban derekasan helytáll, az olyan pályákon viszont gyengeségeket mutat, ahol szélesebb skálán mozog a kanyarsebesség. Mike Krack csapatfőnök szerint ezen kell változtatniuk, és képesnek kell lenniük arra, hogy mindenféle pályán helytálljanak.
„Ha tényező akarsz lenni a bajnokság során, akkor mindenhol erősnek kell lenned” – idézi Krack szavait a RacingNews365.com című internetes portál. „Nem mondhatod azt, hogy ’elmegyünk erre vagy arra a pályára’.”
„Zandvoort és Monza nagyon különbözőek, és aztán következik Szingapúr és Japán, amik szintén nagyon mások. Mind a négy pályán jól kell teljesítenünk, és olyan csomaggal kell rendelkeznünk, ami lehetővé teszi, hogy jól teljesítsünk az alacsony légellenállást megkövetelő helyszíneken, illetve a maximális leszorítóerőt kívánó pályákon is. Az autónak mindenhol jól kell viselkednie.”
„Ennek kell lennie az alapnak, és aztán nyilván alkalmazkodunk a szárnyakkal az adott pálya igényeihez.”
A Forma-1-es világbajnokság augusztus végén folytatódik majd a Holland Nagydíjjal.