A monacói versenyző csapattársával, Carlos Sainzcal vívott nagy csatát a dobogó legalsó fokáért Olaszországban, a versenyt pedig végül a spanyol mögött, a 4. pozícióban fejezte be. A tempós monzai pályán a Ferrari autói igazán ütőképesek voltak, Leclerc ugyanakkor arra számít, a nagy leszorítóerőt igénylő Szingapúrban már nehezebb dolguk lesz.
Arra a kérdésre, hogy hol helyezkedhet el a Ferrari az erősorrendet tekintve, Leclerc így felelt: „Ezt nehéz megmondani. Alacsony leszorítóerő mellett erősnek tűnünk, nagy leszorítóerővel viszont jobban küszködünk. Viszont nehéz ügy ez, mert elég nagy a következetlenség a csapatok között a nagy leszorítóerőt igénylő pályákon. Úgyhogy nehéz pontosan megmondani, hol is leszünk majd.”
„Viszont ez egy utcai pálya, szóval remélhetőleg a versenyző is sokat számít majd – ez a kedvenc pályám, úgyhogy remélem, hogy erős tudok lenni itt, és nagyszerű eredményt tudok szállítani a csapatnak.”
„Rengeteg mindent tanultunk Monzában, főleg a gyengeségeinkről, és megerősítést nyert, hogy erősebbek vagyunk az alacsony leszorítóerőt megkövetelő pályákon. Itt viszont nyilván nehezebb hétvége vár ránk. De lehet pár dolog, amit segíthet bennünket.”
Az idei évre jelentősen átalakították a szingapúri versenypálya utolsó szektorát, Leclerc viszont azt mondja, bár szerette az eltávolított kanyarokat, ha így végül több előzés lesz, akkor nem bánja a módosításokat.
„Én alapvetően imádom az utcai pályákat. Monaco, ez, illetve Baku a három kedvenc helyszínem az évben, az pedig, hogy itt éjszaka versenyzünk, igazán különleges. Nagyon imádtam azt a négy kanyart, amit most kivettek, ugyanakkor viszont ez segíthet az előzések szempontjából. Ha tehát kiveszünk négy kanyart annak érdekében, hogy előzni tudjunk, ám legyen.”