A csapat még az Amerikai Nagydíjon vitt pályára egy jelentősnek mondható fejlesztési csomagot, és sikerült is egyértelmű előrelépéseket tennie, a versenyzők azonban több esetben küszködtek a gumikezeléssel a versenyek során. A Haas csapata úgy döntött, a hétvégi Las Vegas-i Nagydíjon megadja versenyzőinek, amit kérnek: míg Kevin Magnussen a legújabb specifikációjú versenyautóval köröz majd, addig Nico Hülkenberg visszatér a régebbi aerodinamikai csomaghoz.
„A legfőbb oka ennek az, hogy Nico úgy érzi, a régi specifikáció jobban fekszik neki, Kevin pedig épp ellenkezőleg” — mondta Günther Steiner csapatfőnök. „Úgy döntöttünk, hogy megadjuk nekik, amit akarnak. Két verseny van még hátra, nincs mit veszítenünk, szóval megtesszük, amit lehet.”
„Nevezhetjük adatgyűjtésnek, de elegendő adatunk van — a döntést inkább arra alapoztuk, hogy mit szeretnek a versenyzők. Így kényelmes helyzetben lehetnek, elégedettek lehetnek az autóikkal.”
Steiner beszélt arról is, idén a legfőbb problémát a gumi futófelületének túlhevítése okozza számukra — így szeretnének megoldást találni 2024-re.
„Megtanuljuk, mi az, ami nem működik, de meg is kell oldanunk. Tudjuk, mire van szükségünk aerodinamikai téren. Remélem, hogy jó irányba haladunk a szélcsatornában.”