Arról Peter Bayer, az AlphaTauri F1-es csapatának vezérigazgatója beszélt a minap, hogy az istálló a teljes márkaváltás keretében egy általános nevet kap majd, ám két névadó támogatójuk is lesz. Korábban az istálló állítólag a Hugo Boss és az Adidas nevű vállalatokkal is egyeztetéseket folytatott, most viszont azt pletykálják, a csapat végül a CashApp és a Visa vállalataival lép szövetségre.
A nemzetközi médiában, illetve a közösségi oldalakon kezdett el a minap terjedni a hír, miszerint a Red Bull nemrégiben védjegyoltalom alá helyeztette a ‘Racing Bulls’ nevet az Európai Unióban, mint ahogy egy vadonatúj logót is.
A híresztelések szerint a csapat a márkaváltás keretében teljesen új identitást kap majd, és 2024-től várhatóan vizuális megjelenésében is átalakul, a kék és az ezüst színeket használhatja autóin.
„Az identitás általános lesz” — mondta a minap Peter Bayer, az AlphaTauri F1-es csapatának vezérigazgatója a Motorsport.com című internetes lap kérdésére. „Az identitás olyan, mint ami a Toro Rosso lett volna, és ismét közelebb kerül a Red Bull családhoz. De névadó partnerekkel jelenik majd meg. Meg fogjuk változtatni a vállalat nevét, az identitást, a logót, mindent — teljes újraindulás lesz, komplett márkaváltás.”