A Mercedes alaposan átalakította Forma-1-es betontorpedóját az új évadra, a versenyzők, Lewis Hamilton és George Russell pedig elégedetten nyilatkoztak róla az előszezoni tesztelést követően, a W15-öst ugyanis sokkal kellemesebb volt vezetni.
James Allison technikai igazgató a tesztet követően egy interjúban beszélt arról, jórészt sikerült megoldaniuk az autóval kapcsolatos korábbi problémákat, vannak azonban még olyan dolgok, melyek nehézséget okoznak. Ezek közé tartozik a versenygép pattogása is.
A Sky Sports F1 azon kérdésére, hogy a Mercedes megoldotta-e az autóval kapcsolatos tavalyi problémákat, Allison így felelt: „Azt gondolom, többségében igen. A pattogás továbbra is egy olyan dolog, mely ellen a mezőny összes autója küzdeni fog még, amíg az autók ezen generációja másra nem vált. Szóval van még némi pattogás, amibe beletemetkezhetünk, vagy amiből kiléphetünk, hogy megtaláljuk a megfelelő kompromisszumot a teljesítmény terén.”
„De a borzalmas, kitörő hátsó rész már szerencsére nem aggaszt bennünket annyira, mint korábban. Többnyire mechanikai változtatásokat hajtottunk végre az autón, de ez mindig egyfajta házasság a kanyarban az aerodinamikai viselkedés és a felfüggesztés között.”