Ahogy arról a hétvégén már beszámoltunk, a Ferrari múlt pénteken egy aerodinamikai tesztet hajtott végre Vairanóban, ahol a helyszínen készült fotók tanúsága szerint kipróbálta vadonatúj javítócsomagját, amit élesben is bevet a héten Barcelonában.
Ahogy arról a hétvégén már beszámoltunk, a Ferrari múlt pénteken egy aerodinamikai tesztet hajtott végre Vairanóban, ahol a helyszínen készült fotók tanúsága szerint kipróbálta vadonatúj javítócsomagját, amit élesben is bevet a héten Barcelonában.
Az Autosprint szemfüles fotósai lencsevégre kapták David Rigont, miközben a 150° Italia típusú versenygéppel dolgozik az olasz ringen, és a Facebook oldalunk falára feltöltött fotók tanúsága szerint az új elemek is felkerültek már a modellre.
A fotókon jól látható, hogy az autó első- és hátsó szárnya megváltozott, a kipufogó kivezetése szintén módosult, és a Red Bull megoldásához hasonlóan, nem az oldalszekrény hátulján, hanem egy csatornán keresztül, közvetlenül a diffúzor előtt bukkan fel, ami komolyan javíthatja az autó hátuljának tapadását.
Az oldalsó légbeömlők formája megváltozott, az oldalszekrény alsó részét még jobban bevágták, az alsó hátsó szárnyra (beam wing) érkező légáramlatok javítása érdekében, ami kiemelkedően fontos lesz az idei évben, ugyanis tiltólistára került a dupla diffúzor.
Egyesek szerint az autó fenéklemezén is történtek módosítások, illetve a diffúzoron is javítottak a szakemberek a még nagyobb leszorítóerő elérésének érdekében.