A Nemzetközi Automobil Szövetség megerősítette, hogy a versenyzők a pálya mely pontján aktiválhatják a menet közben állítható, az előzések elősegítését szolgáló hátsó szárnyat a hétvégi Kínai Nagydíjon.
A Nemzetközi Automobil Szövetség megerősítette, hogy a versenyzők a pálya mely pontján aktiválhatják a menet közben állítható, az előzések elősegítését szolgáló hátsó szárnyat a hétvégi Kínai Nagydíjon.
Az elmúlt két versennyel ellentétben, a DRS (légellenállás csökkentő rendszer) nem a rajt-cél egyenesben, hanem a pálya leghosszabb egyenesében lesz aktiválható a vasárnapi megmérettetésen.
A mérőpont, ahol az egymást követő versenyzőknek egy másodpercen belül kell lenniük egymáshoz képest, a tizenkettes kanyar közepén lesz kijelölve.
A szárnyat pedig a tizenhármas kanyar utáni egyenes féltávja előtt lehet majd aktiválni a versenyen.