A hétvégi Európa Nagydíjon is két DRS-zóna áll majd a versenyzők rendelkezésére, és Kanadához hasonlóan ezúttal is egy ponton mérik az autók közti különbséget – erősített meg a Nemzetközi Automobil Szövetség nemrégiben.
A hétvégi Európa Nagydíjon is két DRS-zóna áll majd a versenyzők rendelkezésére, és Kanadához hasonlóan ezúttal is egy ponton mérik az autók közti különbséget – erősített meg a Nemzetközi Automobil Szövetség nemrégiben.
A mezőny először Kanadában alkalmazhatta két helyen is a légellenállást csökkentő rendszert (DRS) az előzések elősegítése érdekében, a pályán azonban csupán egy mérési pontot jelöltek ki, így aki az első szakaszon megelőzte elöl haladó riválisát, az a második zónában tovább növelhette előnyét ellenfelével szemben.
Az FIA hétfőn megerősítette, nem változtat a koncepción, és ezen a hétvégén Valenciában is két DRS-zónát használhatnak majd a versenyzők – az autók közti távolságot pedig ezúttal is egy ponton mérik majd – a 8-as kanyar előtt 130 méterrel.
Az első DRS-zóna 285 méterrel a tízes, míg a második 35 méterrel a tizennégyes kanyar után került kijelölésre.