Lewis Hamilton menedzsmentje Szingapúrban ül le a McLarennel a jövőről tárgyalni. A brit nincs könnyű helyzetben, olyan összeget követel, amelyet a wokingi gárda nem biztos, hogy megad.
Lewis Hamilton menedzsmentje Szingapúrban ül le a McLarennel a jövőről tárgyalni. A brit nincs könnyű helyzetben, olyan összeget követel, amelyet a wokingi gárda nem biztos, hogy megad.
Először Eddie Jordan dobta a követ az állóvízbe, amikor a Belga Nagydíj hétvégéjén elhintette, hogy Lewis Hamilton a Mercedes csapatához készül a már matuzsálemnek számító Michael Schumacher helyére.
Hamilton egy darabig nem is foglalkozott a dologgal, de az utóbbi napokban egyre több pletyka ütötte fel a fejét. Monzában a csapatfőnök, Martin Whitmarsh azon kijelentése, hogy „nincs B-terve” arra enged következtetni, hogy a McLaren szívesen megtartaná Lewist, a pilóta azonban túl sokat akar.
A hírek szerint 2008 világbajnoka a mostani 15 millió dollár helyett 25-öt kér és hozzá „extrákat” is, mint a versenyoverallján lévő reklámfelületek értékesítése, valamint a győzelmi trófeák. Ez utóbbi igen érdekes kérés, hiszen a McLarennél tradíció, hogy a pilóták által nyert díjak a csapatot illetik.
Wokingban állítólag még ebbe is belementek, csak ne lenne az a fránya 10 millió dollár, amennyivel Hamilton többet akar. A színes bőrű britnek most kell dönteni a jövőjéről, és bárhová igazol is, hosszú távon kell terveznie.
A Mercedes koncepciójába pont beleillene, a stuttgartiak ugyanis a 2014-es új motorformula bevezetésekor ígérik a nagy durranást és Lewisnak jót tenne, ha előtte egy évig akklimatizálódna.
Ez a könyv az Ezüstnyilak történetébe vezeti be az olvasókat, amelynek főszereplői olyan nevek, mint Caracciola, Fangio, Häkkinen, napjainkban pedig Lewis Hamilton, Jenson Button vagy éppen Michael Schumacher.
A másik pletyka, miszerint Schumacher a szezon végén kiszáll is igen érdekes. Michael amellett, hogy remek reklám volt a Mercedesnek, a fejlesztések során egészen biztos sok hasznos visszajelzést adott.
Az viszont a német ellen szól, hogy enyhén szólva is öreg. S bár a hétszeres világbajnok nem megy rosszul, sőt visszatérése óta most először képes Rosberggel felvenni a lépést, de a csillagosoknak azt is szem előtt kell tartaniuk, hogy olyan versenyző kell az Ezüstnyílba, aki előtt van perspektíva.
És ha számba vesszük, ki jöhet szóba a nagyágyúk közül, nem maradnak túl sokan. Alonso, Vettel és Räikkönen ugyanis foglaltak…