Az FIA a lehető legtöbb pályán két előzési zónát szeretne kijelölni a következő idényben, hogy a szabálymódosítások miatt ne csökkenjen az előzések számra a Forma-1-ben.
Az FIA a lehető legtöbb pályán két előzési zónát szeretne kijelölni a következő idényben, hogy a szabálymódosítások miatt ne csökkenjen az előzések számra a Forma-1-ben.
Az irányító testület a múlt heti Amerikai Nagydíjon jelezte, hogy biztonsági megfontolásból jövőre az időmérő edzésen is csak az arra kijelölt zónákban lehet majd használni az állítható hátsó szárnyat.
Ez pedig egyesek szerint ahhoz fog vezetni, hogy a csapatok többsége úgy állítja majd be autóit, hogy a DRS nem lesz annyira hatékony, mint az idei évben. Pontosan ezt szeretné elkerülni az FIA azzal, hogy a következő idénytől a lehető legtöbb pályán két előzési zónát jelöl ki.
A McLaren technikai igazgatója, Paddy Lowe a héten a következőket mondta: „Azt hisszük, hogy ha Charlie (Whiting, FIA versenyigazgató) minden pályán két előzési zónát jelöl ki, amit elmondása szerint véghez szeretne vinni, akkor mi ennek megfelelően fogjuk beállítani az áttételt és a versenygépet.”