A Spanyol Nagydíjat követő első évközi teszten már pályára viszi továbbfejlesztett erőforrását a Renault.
A Spanyol Nagydíjat követő első évközi teszten már pályára viszi továbbfejlesztett erőforrását a Renault.
A francia gyártó partnere, a Red Bull komoly előrelépést vár az új aggregáttól, mely várhatóan csak a Kanadai Nagydíjon debütál majd élesben.
Nick Chester, a Renault gyári F1-es csapatának technikai igazgatója a napokban elárulta, a május 17-18-án tartandó első évközi teszten számos újítást kipróbálnak majd – így az új, továbbfejlesztett V6-ost is.
„A teszten számos dolgot ki kell majd próbálnunk – új felfüggesztést, különféle aerodinamikai elemeket az autó számos területére vonatkozólag, lesznek változtatások a hűtés vonatkozásában is, és kiértékeljük a B-specifikációjú erőforrást is, szóval lesz dolgunk a két nap során” – fogalmazott a szakember.
A Renault RS16-os versenyautóján egyébként már a tesztet megelőző Spanyol Nagydíjon is több újítás bemutatkozik, főleg Jolyon Palmer autóján.
„Jolyon szombaton, Szocsiban sokkal elégedettebb volt az autóval, ezért erősebb teljesítményt tudott nyújtani a hétvégén. Annak érdekében, hogy jobban rá szabjuk az autót, változtattunk a padlólemezen, ami az autó egy nagyon fontos aerodinamikai összetevője. Úgy tűnik, ezzel elértük a célunkat, szóval egy pozitív előrelépést sikerült megtenni.”
„Spanyolországban Jolyon egy új kasztnit kap majd az RS16-03-ast, amit pénteken már kipróbáltunk a filmforgatós napunkon. A versenyre lesz egy továbbfejlesztett hátsó szárnyunk, illetve az első szárnyat is felfrissítjük.”