Kevesebb motorfejlesztési zsetonba került a Honda új, Malajziában bevetett erőforrása – állapította meg a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA).
Kevesebb motorfejlesztési zsetonba került a Honda új, Malajziában bevetett erőforrása – állapította meg a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA).
A McLaren motorpartnere 1 zsetont költött el a motorblokk, 1-et pedig az új, könnyebb kipufogórendszer fejlesztésére, amit a Maláj Nagydíj pénteki edzésnapján Fernando Alonso használhatott.
Az FIA azonban úgy véli, a motorblokk módosítása megbízhatósági célokat szolgált, ezért arról tájékoztatták a Hondát, hogy arra nem kell felhasználniuk motorfejlesztési zsetont.
A Japán Nagydíj előtt a felek további értekezést folytattak, a Hondának újra át kellett küldenie a szükséges dokumentumokat, és miután csütörtökön a papírmunkát is elvégezték ezzel kapcsolatban, hivatalossá vált, hogy a Honda visszakapta fejlesztési zsetonját.
A japánoknak így még 2 fejlesztési zsetonjuk maradt az idei évre.