Nehezen megy a 'Halo' integrálása az F1-es csapatoknak - F1VILÁG.HU

Nehezen megy a ‘Halo’ integrálása az F1-es csapatoknak

HIRDETÉS
F1 - MEXICO GRAND PRIX 2016

A Williams technikai igazgatója, Paddy Lowe azt mondja, a 2018-ban bevezetésre kerülő ’Halo’ integrálása rendkívül nagy kihívást jelent a Forma-1 csapatai számára.

A fejvédő szerkezetet jövőre már kötelező jelleggel használni kell a Forma-1-ben, a 2018-as autók fejlesztése pedig emiatt még nagyobb fejtörést okoz a királykategória csapatai számára.

„Óriási projekt az autóra helyezése. Még mindig dolgozunk rajta, az integrációja igazán nehéznek bizonyul” – mondta Paddy Lowe, a Williams technikai főnöke.

„Nagyon nagy terhelésnek kell ellenállnia, szóval úgy gondolom, a legnagyobb hatása nem is aerodinamikailag, hanem strukturálisan van.”

A ’Halo’ miatt másmilyen terheléses teszteknek kell majd megfelelni 2018-ban, Lowe pedig azt mondja, lesznek csapatok, melyek jobb munkát végeznek majd ebben a tekintetben anélkül, hogy túl nehézzé tennék versenyautóikat.

„Van némi teljesítmény benne, azt gyanítom. A legfőbb területet az jelenti, milyen hatékonyan tudunk megfelelni az illesztési követelményeknek, hogy ellenálljon a terheléseknek – és milyen nehézzé kell tenni. Mert minden a súlyról szól.”

Lowe azt mondja, az aerodinamikai hatás nem jelentős, habár a csapatoknak lehetőségük van arra, hogy saját maguk alakítsák a ’Halo’ körüli légáramlást.

„Némi aerodinamikai hatása van azért. De nem tekintünk rá olyan komoly projektre ebből a szempontból. Van némi terület a „manőverezésre”, de nem jelentős.”

Hirdetés

Görgess tovább, a reklám után folytatjuk!

A legfrissebbek

Nehezen megy a ‘Halo’ integrálása az F1-es csapatoknak
Ekkor lesz az F1-es Las Vegas-i Nagydíj időmérője
Leclerc-t tartják a legesélyesebbnek a pole-ra, te megtetted már a téteket? (x)
A Ferrari-főnök szerint furcsa, hogy most rúgták ki az F1-es versenyigazgatót
Piastri: A tempó megvan, de van min javítani

Kövess minket a Facebookon is!

Kövess minket a Facebookon is!