A hétvégi Abu Dhabi Nagydíjat követően mutatja meg a nagyközönségnek a Forma-1 új logóját a sportág tulajdonosa, a Liberty Media.
Az elmúlt napokban a közösségi médiában kezdett el terjedni három lehetséges variáció, ám nem kizárt, hogy nem ezek közül kerül majd ki a száguldó cirkusz vadonatúj logója.
Úgy tudni, az Abu Dhabi Nagydíjat követően mutatják majd meg a nagyközönségnek az új grafikát.
„Szeretnénk friss energiát hozni a sportba, és úgy gondoltuk, az új logó remek módja annak, hogy ezt kifejezzük” – mondta Chase Carey, a Forma-1 ügyvezetője.
Arra a kérdésre, hogy felkészült-e a rajongói kritikákra, az üzletember így felelt: „Kétségtelen, hogy valahányszor változtatsz, mindig kapsz eltérő véleményeket. Mi szeretnénk új energiát hozni ebbe a sportba, és úgy gondolom, remek kiváló terv és elképzelés van, amit szeretnénk megvalósítani a jövőben.”
A Forma-1 jelenlegi logóját először 1993-ban használták.
Ross Brawn, a száguldó cirkusz sportigazgatója egyébként a napokban úgy nyilatkozott, számos nagyszerű újítás vár az F1-rajongókra 2018-ban.