A Spanyol Nagydíj szervezői nemrégiben hivatalos Twitter-oldalukon közölték, hogy a jövő hétvégén az eddigi leghosszabb, 830 méteres előzési zóna áll majd a versenyzők rendelkezésére Barcelonában.
A Spanyol Nagydíj szervezői nemrégiben hivatalos Twitter-oldalukon közölték, hogy a jövő hétvégén az eddigi leghosszabb, 830 méteres előzési zóna áll majd a versenyzők rendelkezésére Barcelonában.
A tájékoztatás szerint – ahogy az várható volt – a vasárnapi versenyen a pálya hosszú célegyenesében használhatják majd a légellenállást csökkentő rendszert (DRS) a versenyzők.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) egyébként a Kínai Nagydíjra egy 902 méteres DRS-zónát tervezett, ám végül 752 méterre csökkentették azt, ugyanis attól tartottak, túl könnyűvé válna az előzés a futam során.
A barcelonai pálya egyébként előzés szempontjából az egyik legnehezebbnek nevezhető a versenynaptárban, ám az állítható hátsó szárnyaknak köszönhetően idén várhatóan több manővert láthatunk majd, mint a korábbi években.