Változtat a fejvédői rögzítési mechanizmusán a Mercedes Forma-1-es csapata annak érdekében, hogy a jövőben ne ismétlődjenek meg olyan jellegű problémák, mint amilyenek Lewis Hamiltont hátráltatták az Azerbajdzsáni Nagydíjon.
Változtat a fejvédői rögzítési mechanizmusán a Mercedes Forma-1-es csapata annak érdekében, hogy a jövőben ne ismétlődjenek meg olyan jellegű problémák, mint amilyenek Lewis Hamiltont hátráltatták az Azerbajdzsáni Nagydíjon.
Hamilton a bakui versenyen kénytelen volt beiktatni egy extra bokszkiállást, autójának fejvédője ugyanis meglazult, és ki kellett azt cserélni.
A Mercedes brackley-i gyárában alaposan kivizsgálta a történteket, és arra a megállapításra jutott, hogy a fejtámla hátulján lévő rögzítőelemek hossza komoly szerepet játszott.
A Mercedes motorsport-igazgatója, Toto Wolff már a verseny után utalt rá, hogy ezeket a rögzítőelemek rövidebbek, mint amiket a riválisok használnak, de eddig nem okoztak problémát.
A bakui problémákra reagálva a Mercedes változtatott a fejtámasz tervezésén, hogy hatékonyabban tudják azt rögzíteni a versenyautóhoz.