A Mercedes úgy érkezhet meg a hétvégi Belga Nagydíj helyszínére, hogy úgy az egyéni, mint a konstruktőri bajnokságban élen áll.
Ehhez persze kellett a Red Bull balszerencséje is, de vitathatatlan, hogy a Mercedes W12-es modellje rengeteget javult azoknak a fejlesztéseknek köszönhetően, amiket még a Brit Nagydíjon vetett be a csapat.
„Határozottan ez az egyik legintenzívebb F1-es szezon, amire emlékszem. Ennek a csatának messze nincs még vége, és néhány hét pihenő után nagyon izgatottan várjuk, hogy újra munkába álljunk” – mondta Toto Wolff csapatfőnök.
„A leállás nagyon fontos időszak a teljes csapat számára. A pihenés és a feltöltődés felbecsülhetetlen, főleg, hogy ennyire sűrű lesz a szezon második fele, és ilyen komoly küzdelem vár ránk. A szívünk mélyén persze mindannyian versenyzők vagyunk, szóval, miközben élveztük a jól megérdemelt pihenőt, már alig várjuk, hogy visszatérjünk ahhoz, amit imádunk: a versenyzéshez!”
„Jó helyzetben érkezhetünk meg Spa-Francorchamps-ba. Mindkét bajnokságot vezetjük, és a Silverstone-ban bevetett fejlesztések után a W12-es jobb autónak tűnik, és biztató teljesítményt nyújtottunk Magyarországon. De tudjuk, hogy hosszú út áll előttünk, és rengeteg minden történhet még ebben a hullámvasútszerű idényben.”
Wolff hozzátette, meggyőződése, hogy a hétvégi Belga Nagydíj egy rendkívül izgalmas küzdelmet ígér a Forma-1 szerelmeseinek.
„A spái egy olyan pálya, amit mindannyian remekül ismerünk és imádunk, egyike az F1 klasszikus pályáinak ikonikus kanyarjaival, padlógázas részeivel és csodás környezetével. Egy rendkívüli kihívást nyújtó helyszín a versenyzők és az autók számára is, itt a leghosszabb egy kör, nagyok a szintkülönbségek, és nagyon komoly G-erők hatnak.”
„Az időjárás hírhedten kiszámíthatatlan Spában, és mindig dob egy csavart labdát! A Belga Nagydíj mindig komoly izgalmakat, és szórakoztató versenyzést kínál, szóval tökéletes helyszín arra, hogy megkezdődjön a bajnokság második fele.”