Az olasz csapat monacói versenyzője, Charles Leclerc különösen szenvedett, ő a nyitófutam első szakaszában rendszeresen blokkolóra fékezte kerekeit, az első fékek hőmérsékletei között pedig mintegy 100℃-nyi különbség mutatkozott. A Ferrari beszállítójával, a Brembóval közösen próbálta megoldani a problémákat, az istálló főmérnöke, Jock Clear azonban azt mondja, további elemzésekre lesz szükség.
„Vizsgáljuk a dolgot, nyilván csak egy hetünk volt a két verseny között, sőt, még egy hét sem, mindössze pár nap, a gyár pedig elég messze van” — mondta a szakember. „Elkezdtünk dolgozni rajta, amennyire tudtuk, kivizsgáltuk, és nagyjából felül is kerekedtünk rajta a Brembo segítségével.”
„Megérkeztünk ide, és nincsenek különösebb problémáink, szóval szerintem hidegre tettük a dolgot. De hogy őszinte legyek, még nem kerekedtünk felül teljesen rajta, nem tudtuk teljesen azonosítani a problémát. De bízunk abban, hogy az elvégzett módosításoknak köszönhetően nem lesz már probléma vele.”